0

Informatii generale

1.     Am uitat parola, cum pot sa o aflu?

Cea mai simpla metoda este sa folositi sistemul „recupereaza parola”. Noua parola generata (confidentiala) va fi trimisa pe adresa de e-mail furnizata la inscriere, in doar cateva minute. Verificati ca e-mailul sa nu ajunga in spam/ junk. Daca intampinati probleme puteti trimite un e-mail la secretariat@arcoexpert.ro.


2.     Cum editez datele contului?

Puteti schimba orice campuri, exceptand username-ul, accesand link-ul date cont. Daca nu ati completat de la inceput datele firmei, puteti face acest lucru bifand casuta „sunt societate”.


3.     Cum caut un produs?

Daca doriti un produs anume:

Folositi modulul de cautare din dreapta, sus. Tastati produsul dorit si denumirea telefonului (exemplu: husa samsung S2). Este posibil sa aveti trimiteri si catre produse care nu au in denumire modelul dvs de telefon, insa sunt compatibile cu acesta.

Daca doriti sa vedeti mai multe dintre produsele din portofoliu:

Puteti naviga prin categoriile si subcategoriile din partea stanga a sitului. Sub acestea aveti posibilitatea sa folositi filtre pentru a identifica mai usor produsele vizate. Filtrele pot fi bifate/ debifate individual sau puteti folosi si mai multe filtre la o singura cautare. Daca la un moment dat, in urma filtrarilor succesive, nu se mai genereaza niciun rezultat, debifati din filtre. Daca nu ati gasit produsul cautat, contactati-ne sau folositi linkul „solicita produs”.


4.     Cum fac comanda?

Adaugati produsul dorit in cos completand cantitatea dorita si apasand pe butonul „Adauga in cos”. Mentionam ca trebuie sa verificati factura proforma primita pe e-mail sau pe cea din contul de pe site (la istoric tranzactii) ca sa va asigurati ca s-a procesat comanda conform actiunilor dvs.


5.     Pot ridica eu comanda direct?

Puteti ridica comanda direct de la noi, de la una din cele 2 locatii:

·         Showroom si depozit (puteti ridica comenzile in acceasi zi):

Bdul Theodor Pallady, nr. 287, sect 3, Bucuresti.

Luni-Vineri: 9.00-17.00

·         Sediu social – birouri (puteti ridica comenzile a doua zi lucratoare):

Str. Vulturilor, nr. 92, sect 3, Bucuresti

Luni-Vineri: 9.00-17.00


6.     Trebuie sa fiu autentificat pentru a putea face o comanda?

Da, doar utilizatorii inregistrati si autentificati pot face comenzi. Crearea contului presupune oferirea informatiilor pentru factura si scrisoare de transport (nu cerem si nu procesam informatii confidentiale ca: CNP, serie buletin, date card pentru plati on-line, iar contul bancar este necesar doar pentru persoana juridice).


7.     De ce trebuie sa ma inregistrez?

Daca va creati un cont, acesta va ofera posibilitatea sa obtineti foarte usor informatii despre:

·         statusul procesarii comenzilor dvs. (istoric tranzactii);

·         comenzile facute pana la momentul respectiv si valoarea acestora (astfel atunci cand doriti sa stabiliti un partenriat cu noi, aveti si informatiile finaciare necesare);

·         puteti face comenzi direct pe site, in doar cateva minute,nemaifiind nevoie sa completati date de livrare, facturare pentru fiecare comanda ulterioara (acestea raman salvate in contul dvs si sunt preluate in mod automat).


8.     Finalizare/ editare comanda

Pasul 1. Pentru a finaliza o comanda trebuie sa dati click pe "Cosul meu" situat in partea dreapta sus a paginii.

Pasul 2. Dupa vizualizarea cosului si eventuala modificare (puteti edita cantitatea, puteti scoate produse), click pe „ "Finalizeaza". Aici aveti posibilitatea sa mai verificati o data cosul de cumparaturi, sa alegeti tipul de facturare (persoana fizica sau juridica) si adresa de livrare a produselor - care poate fi implicita (cea completata la inregistrare) sau sa completati o alta adresa de livrare.

Pasul 3. Click pe "Trimite Comanda". In cel mai scurt timp primi pe e-mail confirmare pentru comanda facuta.

Pasul 4. Mentionam ca trebuie sa verificati factura proforma primita pe e-mail sau pe cea din contul de pe site (la istoric tranzactii) ca sa va asigurati ca s-a procesat comanda conform actiunilor dvs.


9.     Pot face comanda doar pe site?

Cel mai eficient este sa faceti dvs. Comanda direct pe site. In situatia in care nu va este la indemana acest lucru, puteti sa dati comanda telefonic. Mentionam ca trebuie sa verificati factura proforma primita pe e-mail ca sa va asigurati ca s-a procesat comanda conform indicatiilor dvs.


10.  Cat este comanda minima ?

Comanda trebuie sa contina produse in valoare de minim 50 RON (cu TVA). In situatia in care doriti sa completati o comanda deja trimisa, puteti face o noua comanda fara limita de suma care se va adauga comenzii precedente. Recomandam sa luati legatura telefonica dupa ce ati facut comenzi succesive, sa va asigurati ca pot pleca impreuna.


11.  Cum platesc ?

Ramburs – presupune sa achitati contravaloarea facturii proforme (suma nu se va modifica ulterior) in momentul in care primiti coletul. Factura in original va fi in colet, iar curierul va va elibera chitanta pentru contravaloarea facturii (iar daca sunteti societate, operati factura si chitanta respectiva in contabilitate).

Card on-line – platforma MobilPay va permite sa faceti plati on-line in deplina siguranta. Platile se fac direct pe pagina securizata MobilPay si nicio informatie completata in procesul de plata, nu ne parvine noua. Confirmarile comenzilor achitate on-line survin in decursul a 10-20 minute, dupa care comanda poate fi operata de catre noi.


12.  Cat ma costa transportul ?

Taxa de transport este inclusa pe factura proforma (care se genereaza la finalizarea comenzii si o puteti vizualiza atat pe e-mail cat si in contul dvs, la istoric tranzactii) si nu se modifica ulterior. Intrucat preturile includ TVA si taxa de transport este fixa, in momentul in care verificati factura proforma, valoarea afisata la total reprezinta suma finala de plata, la care nu se adauga alte taxe. Nu platiti rambursul banilor, kg sau km suplimentari, acestea sunt suportate de catre noi.

Pentru comenzile peste 250 RON (cu TVA), taxa de transport este suportata de catre noi, iar dvs. achitati doar contravaloare produselor, iar in Bucuresti comenzile cu valoarea peste 150 RON beneficiaza de transport gratuit.


13.  Care sunt conditiile de garantie?

Garantia oferita difera functie de tipul de produs comercializat. Va rugam cititi cu atentie conditiile de garantie specificate la termeni si conditii.

Produsele pot fi returnate in termen de 10 zile daca nu se incadreaza in parametri solicitati cu conditia achitarii costurilor de transport. De asemena produsele returnate trebuie sa fie insotite de ambalajul original,manuale, certificate de garantie si factura produsului.


14.  Daca nu sunt multumit de produs ce trebuie sa fac?

Aveti dreptul de a renunta la produs in termen de 10 zile lucratoare fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina dvs. sunt cheltuielile de returnare a produsului (transportul de la dvs. catre noi). Aveti obligatia de a returna produsul in ambalajul original, nedeteriorat.


15.  Ce fac daca am un produs defect?

Primul pas este sa va logati pe site, iar la sectiunea retur/garantie aveti posibilitatea sa completati formularul. Informatia ajunge direct la departamentul garantii. Nu trimiteti produsul catre noi inainte sa fiti contactat. Persoana care va va contacta telefonic, va va oferi cea mai buna varianta de solutionare a problemei dvs.


16.  Cum formatez acumulatorul? Formatez si pe cele li-Ion?

Folositi telefonul pana la descarcarea completa a acumulatorului, puneti telefonul inchis la incarcat pentru minim 8 ore. Ciclul de incarcare-descarcare trebuie repetat de 3 ori. Este recomanat sa repetati operatiunea o data la fiecare 6 luni. Toti acumulatorii se formateaza, ei intra in parametrii normali de functionare abia dupa 7-10 incarcari.

Cosul meu

Nu ai niciun produs in cosul de cumparaturi.