0

Service / Garantie

Toate produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantie, termenul fiind specificat in detaliile produsului.

Pentru a beneficia in cel mai scurt timp de garantie va rugam sa acordati atentie urmatoarelor:

1. Va rugam sa completati pe site “Formularul de retur”, descriind cat mai detaliat defectiunile observate.

2. In cel mai scurt timp veti fi contactat de unul din operatorii nostrii.

3. In 24 de ore dupa ce ati fost contactat de unul din operatorii nostrii, un curier va veni la adresa indicata de dumneavoastra in formularul de retur pentru a ridica produsul defect.


Costul transportului pentru retururi (16 ron), de la dvs. catre S.C. Arco Expert S.R.L., va fi suportat de catre firma noastra, iar returnarea lui va fi suportata:

·         de catre firma noastra in cazul in care produsele sunt defecte.

·         in cazul in care se constata ca produsele sunt functionale sau deteriorate in urma montarii sau utilizarii incorecte returnarea produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastra.

 

IMPORTANT!

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Mentionam ca se ofera garantie numai in cazul in care produsele au sigiliile de garantie intregi.

Produsele vor fi reparate sau inlocuite cu aceleasi produse si nu pot fi scazute sau inlocuite cu produse diferite. Ne rezervam dreptul de a alege varianta cea mai putin costisitoare de rezolvare a retururilor.

Toate produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantie, termenul fiind specificat in detaliile produsului.

S.C. Arco Expert S.R.L. nu isi asuma raspunderea pentru defectiunile produselor comercializate, survenite ca urmare a folosirii de catre dumneavoastra in necunostinta de cauza, ori in conditiile montarii necorespunzatoare a produselor. Pentru aceasta va rugam sa consultati manualele / instructiunile de montaj/utilizare aferente fiecarui produs si sa accesati sectiunea “Contul meu -> Decarca fisiere" de pe site-ul nostru. Pentru a beneficia de garantie, va rugam sa ne anuntati si sa ne trimiteti retur produsul in cel mai scurt timp.

Returnarea produsului aflat in garantie catre furnizor se va face numai impreuna cu Formularul de retur pe care care il gasiti in sectiunea contului dumneavoastra, folosind numai serviciile de curierat Fan Courier . Coletele trimise de catre dumneavoastra, printr-un alt curier, avand plata transportului la destinatie, vor fi refuzate!

 

Procedura de asigurare a garantiilor:

1.     Receptia in Service

Produsele defecte, se vor expedia catre departamentul nostru de garantie, prin serviciul "Pick-up & Return" (vom trimte noi curierul catre dumneavoastra).

In cazul in care doriti sa aduceti personal produsul defect in Centrul nostru de Service, avem nevoie de o descriere completa a defectului semnalat si factura.


2.     Diagnosticarea

Diagnosticarea produsului se face in cel mult 24 ore de la receptia produsului defect de catre noi. In cel mai scurt timp, dar nu mai mult de 10 zile lucratoare de la receptie, departamentul desemnat se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare.


3.     Remedierea

Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.


4.     Returul la client

Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct de la noi sau sa solicitati expedierea sa prin curier.

Termenele de expediere sunt de 24 de ore in orasele cu centru Fan Courier, respectiv 48 ore in zonele limitrofe cu Prioripost (mandat postal cu ridicare de la cel mai apropiat Oficiu Postal).

Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.

Cosul meu

Nu ai niciun produs in cosul de cumparaturi.